2009年5月10日日曜日

Hi! Going on fishing!!

夏を思わせるような暑い日の昨日、船釣りに大黒神島近くまでいってきました。㈱アイムマリンサービスの岡本積さんに私の英語教室に通う中学生のBoys4人をつれて行って頂きました。引率者として 船酔いが心配でしたが 立派な大きな船で一日私も楽しませていただきました。

Going on fishing!!

Yesterday I went fishing with boys in my English class and the man I work with. It was my first time to be on a boat over 10 hours. Boys got 25fish (mainly mackerels, horse-mackerels , a little bit of sardines, and little sea breams)
Seto inland sea is calm and yesterday's weather was wonderful, so we had such a precious moment on Seto inland sea.

0 件のコメント:

コメントを投稿