2009年4月21日火曜日

4月20日 月曜日。。極楽寺山にて


 夕方から 雨が降ると予想されていましたが、廿日市市の極楽寺山にドライブに行ってきました。あいにくの曇り空でしたが、はっきり 廿日市市内の町並みがみえました。先週日曜日の護摩祈願祭は お天気にも恵まれ たくさんの人だったとのことです。

My city, Hatsukaichi

Hatsukaichi is surrounded by mountains with Mt.Gokurakuji and Seto inland sea. Last Monday I went to Gokurakuji temple whichi is 661 meter high. If you go up on sunny days you can see the city of Hatsykaichi clearly and also Miyajima.

0 件のコメント:

コメントを投稿